Vil du sende retur?

Bestil din returlabel gennem os

Ønsker du at returnere en varer, har du mulighed for at bestille en GLS returlabel gennem vores returportal til 49,00 DKK. Det kræver ikke en printer.

Når du benytter dig af vores returlabel, er din returforsendelse automatisk forsikret ved returnering igennem vores fragtaftale. Benyttelse af returlabel koster dig 49,00 DKK, og vil blive fratrukket dit købsbeløb i det vi behandler din returnering.

Sådan gør du:

  1. Benyt linket: www.gls-returns.com/#/m/greymatter og udfyld formularen korrekt.
  2. Du modtager kort tid efter en mail og sms med en QR-kode.
  3. Læg dine returvarer pænt sammen i de klare plastposer, og pak dem forsvarlig ind. Mærkerne i nakken må ikke være klippet af, så kan varen ikke tages retur.
  4. Gå ned til din nærmeste GLS pakkeshop og aflever din returpakke. Vis dem QR koden. Pakkeshoppen scanner koden og printer din returlabel for dig.
  5. Husk at få en kvittering på indlevering af din pakke - det er dit bevis for, at pakken er overdraget til GLS i tilfælde af, at pakken skulle forsvinde undervejs.
  6. Din returnering er nu på vej til os, og vil blive behandlet hurtigst muligt, de 49,00 DKK vil automatisk blive fratrukket dit købsbeløb.
Start din returnering her

Retur uden brug af vores returpotal

Det står dig frit for, hvordan du ønsker at sende dine varer retur til os. Vi modtager kun pakker sendt direkte til vores adresse: Grey Matter APS, Vølundsvej 6F, 3400 Hillerød. Det er ikke muligt at sende til pakkeshops, og det er heller ikke muligt at sende pakker med efterkrav - disse vil blive nægtet ved modtagelse. DAO har ikke mulighed for at placere pakker et trygt sted på adressen, og derfor kan vi bestemt ikke anbefale, at man vælger at sende med dette firma, da du risikerer at vi ikke modtager din returpakke.

Personlig aflevering

Ønsker du at undgå fragt, er det muligt selv at returnere pakken på vores lager: Vølundsvej 6F, 3400 Hillerød. Du kan aflevere din returnering på hverdage i tidsrummet kl. 9:00 - 15:00.

Ofte stillede spørgsmål

Retur og Ombytning
Hvordan sender jeg min ordre retur?

Vi gør det nemt for dig at sende retur og tilbyder returnering via GLS returportal. Følg den simple guide via dette link: https://greymatter.dk/kundeservice/returnering

Start med at udfylde formularen:

  1. Du modtager kort tid efter en mail og sms med en QR-kode.
  2. Læg dine returvarer pænt sammen i de klare plastposer, og pak dem forsvarlig ind.
  3. Gå ned til din nærmeste GLS pakkeshop og aflever din returpakke. Vis dem QR koden. Pakkeshoppen scanner koden og printer din returlabel.
  4. Husk at få en kvittering på indlevering af din pakke - det er dit bevis for, at pakken er overdraget til GLS i tilfælde af, at pakken skulle forsvinde undervejs.
  5. Din returnering er nu på vej til os, og vil blive behandlet hurtigst muligt, de 49 DKK vil automatisk blive fratrukket dit købsbeløb.
Jeg har ikke nogen returseddel, hvad gør jeg?

Er din returseddel bortkommet bedes du informere os på info@greymatter.dk om hvilke varer du sender retur.

Herefter kan du sende ordren tilbage til os via dette link: https://greymatter.dk/kundeservice/returnering

Jeg har returneret min ordre. Hvornår får jeg min refundering?

Når du har sendt din vare retur kan der gå op til 14 dage før din refundering er gået igennem.

Er der gået mere end 14 dage bedes du skrive til vores kundeservice på info@greymatter.dk

Din refundering foregår altid igennem den originale betalingsmetode, dvs. at pengene går ind på det kort der blev brugt til at købe. Har du i mellemtiden fået et nyt kort, skal du ikke foretage dig noget. Banken finder selv ud af at sætte pengene ind på dit nye kort. Har du skiftet bank, skal du kontakte din gamle bank.

Har du betalt med Mobile Pay kan du ikke se vores refundering i Mobile Pay appen. Du kan se det i din netbank.

Returpolitik

Læs om vores returpolitik under vores handelsbetingelser: https://greymatter.dk/pages/handelsbetingelser

Hvordan gør jeg brug af ombytningsret?

Vil du benytte vores gratis ombytning skal du udfylde vores returseddel og skrive hvilken størrelse du ønsker i stedet.

Har I modtaget mine returnerede varer?

Hvis du er i tvivl om at vi har modtaget dine returnerede varer kan du altid følge det track and trace nr. du får, når du indleverer din pakke i pakkeshoppen.