Hvordan kan vi hjælpe dig?

Hos Grey Matter har vi fokus på at give dig en behagelig og personlig shoppeoplevelse. Derfor har vi skabt et team, der er til for at hjælpe netop dig. Når du henvender dig til os, uanset om det er på mail eller ved telefonisk kontakt, gør vi altid vores yderste for at være behjælpelige med det du søger, eller har spørgsmål til.

Har du brug for personlig betjening, kan du kontakte os på tlf. 42 52 02 76 som er åben i tidsrummet mandag-fredag kl. 9:00 - 14:00 (Telefonen er lukket på helligdage). Ellers er det altid muligt at sende en mail til info@greymatter.dk, som vi besvarer indenfor 48 timer i hverdage.

Har du spørgsmål vedrørende din bestilling, som er foretaget på shoppen, beder vi dig have et ordrenummer klar.

Vi ser frem til at kunne hjælpe dig,

Mvh. Team Grey Matter

Ofte stillede spørgsmål

Ordre
Jeg kan ikke lave en bestilling, hvad går galt?

Sørg venligst for, at din kurv opfylder alle krav for bestilling:

  • Minimumsbeløbet for at gennemføre en bestilling er 99 kr, eksklusiv leveringsomkostninger.
  • Sørg for at dine leveringsoplysninger er korrekte (navn, adresse, email og telefonnummer).

Hvis du stadig har brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice, vi hjælper dig gerne!

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse, er min ordre gået igennem?

Har du ikke fået din ordrebekræftelse inden for et par minutter kan det skyldes følgende årsager:

  • Der er stavefejl i din e-mail da du indtastede den
  • Mailen er havnet i uønskede mail/spam

Du er velkommen til at kontakte os på info@greymatter.dk

Kan I hjælpe mig med en rabatkode?

Vi har sjældent rabatkoder og vi deler dem kun via vores nyhedsbrev. Så finder du en rabatkode et sted på nettet er det med garanti en falsk kode.

Kan jeg ændre min ordre, efter jeg har bestilt den?

Du kan ændre din ordre hvis den ikke er blevet håndteret endnu. Derfor er det vigtigt du kontakter os hurtigst muligt på info@greymatter.dk. Og skriver i emnefeltet ændre efterfulgt af ordrenr. Eks. Ændre: 454545

Hvad gør jeg, hvis en vare mangler fra min ordre?

Mangler du en vare fra din ordre skal du hurtigst muligt kontakte vores kundeservice på info@greymatter.dk. Vedhæft et billede af forsendelsesposen.

Jeg har modtaget en forkert vare, hvad gør jeg?

Send os en mail på info@greymatter.dk med navn på det produkt du fejlagtigt modtog samt et billede af produktet og dets mærkat.

Jeg har modtaget et defekt produkt, hvad gør jeg?

Send os en mail på info@greymatter.dk og skriv i emnefeltet Reklamation efterfulgt at dit ordre nummer. Eks. Reklamation 454545.

Skriv navnet/vare nr. på stylen og beskriv problemet. Vedhæfte et eller flere billeder af stylen.

Kan jeg annullere min ordre?

Hvis du ønsker at annullere din ordre, skal du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt på info@greymatter.dk. Skriv i emnefeltet Annuller efterfulgt af dit ordrenummer. Eks. Annuller 454545.

Vi bestræber os på altid at få pakket og sendt din ordre hurtigst muligt. OBS: Er pakken allerede pakket kan vi ikke annullere din ordre.

Levering
Jeg skal købe en gave, kan jeg få byttemærke og længere returret?

Ja det kan man. Skriv i kommentarfeltet til din ordre at det er en gave og hvornår den skal gives.

Hvor er min ordre? Kan jeg spore hvor langt den er?

I den afsendelsesmail og i ordrebekræftelsen, du modtager finder du et Track&Trace link, dette link følger din pakke.

Hvad sker der hvis jeg ikke er hjemme, når min pakke kommer?

Har du bestilt til hjemmelevering, og du ikke er hjemme, vil dine pakke blive leveret til nærmeste pakkeshop.

Hvornår modtager jeg mine vare?

Bestiller du inden kl. 14 bliver din ordre sendt afsted samme dag. Så har du din ordre dagen efter.

Bemærk: I travle perioder er det ikke en garanti vi får din ordre med selvom den er bestilt inden kl. 14.

Hvad koster forsendelse?

Prisen på levering til pakkeshop er 39 DKK. for køb under 799 DKK. Levering for køb på over 799 DDK. er gratis. (Gælder kun for levering til pakkeshop))

Retur og Ombytning
Har I modtaget mine returnerede varer?

Hvis du er i tvivl om at vi har modtaget dine returnerede varer kan du altid følge det track and trace nr. du får, når du indleverer din pakke i pakkeshoppen.

Hvordan gør jeg brug af ombytningsret?

Vil du benytte vores gratis ombytning skal du udfylde vores returseddel og skrive hvilken størrelse du ønsker i stedet.

Returpolitik

Læs om vores returpolitik under vores handelsbetingelser: https://greymatter.dk/pages/handelsbetingelser

Jeg har returneret min ordre. Hvornår får jeg min refundering?

Når du har sendt din vare retur kan der gå op til 14 dage før din refundering er gået igennem.

Er der gået mere end 14 dage bedes du skrive til vores kundeservice på info@greymatter.dk

Din refundering foregår altid igennem den originale betalingsmetode, dvs. at pengene går ind på det kort der blev brugt til at købe. Har du i mellemtiden fået et nyt kort, skal du ikke foretage dig noget. Banken finder selv ud af at sætte pengene ind på dit nye kort. Har du skiftet bank, skal du kontakte din gamle bank.

Har du betalt med Mobile Pay kan du ikke se vores refundering i Mobile Pay appen. Du kan se det i din netbank.

Jeg har ikke nogen returseddel, hvad gør jeg?

Er din returseddel bortkommet bedes du informere os på info@greymatter.dk om hvilke varer du sender retur.

Herefter kan du sende ordren tilbage til os via dette link: https://greymatter.dk/kundeservice/returnering

Hvordan sender jeg min ordre retur?

Vi gør det nemt for dig at sende retur og tilbyder returnering via GLS returportal. Følg den simple guide via dette link: https://greymatter.dk/kundeservice/returnering

Start med at udfylde formularen:

  1. Du modtager kort tid efter en mail og sms med en QR-kode.
  2. Læg dine returvarer pænt sammen i de klare plastposer, og pak dem forsvarlig ind.
  3. Gå ned til din nærmeste GLS pakkeshop og aflever din returpakke. Vis dem QR koden. Pakkeshoppen scanner koden og printer din returlabel.
  4. Husk at få en kvittering på indlevering af din pakke - det er dit bevis for, at pakken er overdraget til GLS i tilfælde af, at pakken skulle forsvinde undervejs.
  5. Din returnering er nu på vej til os, og vil blive behandlet hurtigst muligt, de 49 DKK vil automatisk blive fratrukket dit købsbeløb.
Produkter
Hvordan skriver man sig op til et produkt? (Kan I fortælle mig, hvis I får en vare tilbage på lager?)

Når en størrelse er udsolgt på den vare man ønsker, er det muligt at skrive sig op til den. Tryk på det lille klokkeikon på den udsolgte størrelse og skriv dig op med din e-mail. Når den kommer på lager igen, får du en mail.

Vær opmærksom på at der kan være flere skrevet op. Dem der er skrevet op, får mailen på samme tid, så det er først til mølle. Så vi kan ikke garantere dig produktet selvom du er skrevet op til det.

Hvordan finder jeg min størrelse?

Under størrelsesguide kan du se hvordan vi opmåler vores tøj. Er der ikke mål på den vare du ønsker, så skrev en mail til vores kundeservice info@greymatter.dk

Andre Spørgsmål
Kan man afhente og returnere på lager?

Ja det er muligt at afhente og returnerer sin ordre på vores adresse Vølundsvej 6F i Hillerød.

Vi opbevarer din ordre i 10 dage – herefter annullerer vi ordren.

Ønsker du vi holder på den lidt længere så skriv os en mail på info@greymatter.dk

Hvordan kan jeg få en handelsfaktura for min ordre?

Skriv en mail til kundeservice på info@greymatter.dk at du ønsker en handelsfaktura, så sender vi en til dig.

Kan jeg købe gavekort hos jer?

Det er ikke muligt at købe gavekort til vores webshop.

Hvordan kommer jeg i kontakt med kundeservice?

Du kan ringe til os på tlf. 42 52 02 76 eller skrive til vores e-mail på info@greymatter.dk

Vi tager telefon og besvare mails i tidsrummet 09-14 mandag til fredag.

Har I en fysisk butik, jeg kan shoppe i og kan man prøve tøjet ved afhentning på lager?

Nej, det er ikke muligt at prøve tøjet da vi udelukkende er et lager.

Hvornår kan man afhente og returnere pakker på lager?

Vores lager har åbent, for afhentning og returnering af pakker, i hverdage fra mandag til fredag 09-15.